wtorek, 14 sierpnia 2012

Autoportrety coś opowiadające

Oto kilka autoportretów, które mają za zadanie coś zdradzić o mnie, coś opowiedzieć. każdy ma różne przeżycie. Jedne o charakterze pozytywnym, inne negatywnym. Tutaj są emocje i przeżycia pasujące do jednej z tych grup. Dnia 15 sierpnia dodaje kolejnych kilka autoportretów. Chyba od razu je polubiłem, ponieważ faktycznie są moimi autoportretami nie tylko dlatego bo jestem na nich, ale przede wszystkim z powodu takiego, że bardzo dobrze obrazują mój charakter i przeżycia duchowe.

5 komentarzy:

  1. i takie dziwolągi lubię.

    myślałeś o skanografii? tam też się można pobawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajnie, że się podobają fotki. Dodam jeszcze kilka może dzisiaj.
    A jeśli chodzi o skanografię, to o co dokładnie z nią chodzi?
    Mówisz o kładzeniu rzeczy na skaner, czy o czymś innym?

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie o kładzeniu rzeczy na skaner. to też daje pole do popisu z czasem. albo z innej beczki: malowanie światłem (jakie cuda ludzie nie tworzą...). mówię Ci o tym tylko dlatego, że ja robiłam jakieś pół roku temu takie fociaksy jak Ty powyżej, więc może nasunie Ci się jakaś myśl czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za pomysły.
    Z obiema tymi technikami miałem styczność i robiłem takie foty. Obecnie robię właśnie zdjęcia w technice otworka, ale w sumie też do tych zdjęć można dodać światło. Myślę, że spróbuję się pokusić o takie połączenie.
    A Ty masz na necie swoje przykłady wyżej wspomnianych technik fotograficznych?

    OdpowiedzUsuń
  5. z malowania światłem nie mam wiele, bo nie jestem z natury cierpliwa, ale humorystycznie na ładniejszą pogodę: https://lh4.googleusercontent.com/-qeY_pqStctI/Ttkq5sF43SI/AAAAAAAAPKg/NtUmPg9eEAg/s512/DSC_1055.JPG

    ze skanera przykładowo: https://lh5.googleusercontent.com/-p1YbmyaxGIE/TZnPrw-se5I/AAAAAAAANRQ/-Ju0CYPAUZM/s720/SKANOGRAFIA.jpg

    a tu dodatek, czyli moja obscura: https://lh6.googleusercontent.com/-6D7yvKguyqU/TRnyzXZ_f6I/AAAAAAAAMWo/5DnLYL_gYTM/s335/1a.jpg

    OdpowiedzUsuń